Klacht Verisure - Securitas Direct: Opzeggen onmogelijk

Klachtnummer
# 653189
Gebruiker
OranjeVeldsla#566
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al tientallen jaren klant . Wegens hele snelle verkoop huis begin nov meermaals contact gehad met verisure ivm het eventueel overnemen van alarmsysteem van nieuwe bewoners. Geen reactie, we moesten wachten op antwoord van de verhuis service. Een simpele vraag of het overgenomen kon worden of wat te doen bij geen overname systeem duurde weken. 13 dec schriftelijk contract opgezegd. De reactie een standaard mail dat het antwoord minimaal 2 weken kon duren. Maar wederom geen reactie. In feb de betalingen van dec en Jan gestorneerd. Toen kwam reactie dat we een nieuw systeem konden laten installeren in het nieuwe huis met korting, maar niet op opzegging. Na meermaals schandalig telefonisch benaderd te zijn kregen wij begin maart een reactie dat het abonnement per 1-4 opgezegd werd. Inmiddels 4 maanden verder. Alarm systeem hangt in oude woning die sinds 15 dec verkocht is. Echt schandalig.

Gewenste oplossing

Crediteren van de maanden februari en maart.
Wij hebben 13 dec opgezegd met 1 maand opzegtermijn zou dat zijn 13 Jan zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste OranjeVeldsla#566,

    Bedankt voor uw bericht.

    In ons systeem zie ik dat uw verzoek inmiddels bij de desbetreffende afdeling terecht is gekomen en de door u aangevraagde creditnota's zijn doorgevoerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Verisure NL

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen