Klacht Verisure - Securitas Direct: Opzeggen onmogelijk
Details
Klacht
Al tientallen jaren klant . Wegens hele snelle verkoop huis begin nov meermaals contact gehad met verisure ivm het eventueel overnemen van alarmsysteem van nieuwe bewoners. Geen reactie, we moesten wachten op antwoord van de verhuis service. Een simpele vraag of het overgenomen kon worden of wat te doen bij geen overname systeem duurde weken. 13 dec schriftelijk contract opgezegd. De reactie een standaard mail dat het antwoord minimaal 2 weken kon duren. Maar wederom geen reactie. In feb de betalingen van dec en Jan gestorneerd. Toen kwam reactie dat we een nieuw systeem konden laten installeren in het nieuwe huis met korting, maar niet op opzegging. Na meermaals schandalig telefonisch benaderd te zijn kregen wij begin maart een reactie dat het abonnement per 1-4 opgezegd werd. Inmiddels 4 maanden verder. Alarm systeem hangt in oude woning die sinds 15 dec verkocht is. Echt schandalig.Gewenste oplossing
Crediteren van de maanden februari en maart.Wij hebben 13 dec opgezegd met 1 maand opzegtermijn zou dat zijn 13 Jan zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.