Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153470
Gebruiker
Cornelia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was al jaren klant bij Securitas, tot volle tevredenheid. Ik heb op zich geen problemen met Verisure, behalve dat de maandelijkse kosten elke keer wat omhoog gaan. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen, dat is nog niet zo eenvoudig, zeker 5 keer het contactformulier ingevuld, met de belofte dat er zo spoedig mogelijk contact met mij zou worden opgenomen, nog niets gehoord helaas. Niet erg klantvriendelijk lijkt mij.
Hopelijk langs deze weg een oplossing.

De oplossing

Opzeggen van mijn contract, ik betaal per maand, ik neem aan dat ik ook per maand kan opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Verisure - Securitas Direct is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Cornelia
    Datum
    Mijn abonnement bij Verisure is per eind Maart opgezegd. Netjes en probleemloos. Zelfs nog wat tips meegekregen, voor privé gebruik. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cornelia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen