Opgelost door Verisure - Securitas Direct: prijsverhoging 22,6 procent in 3 jaar.. onmogelijk!

content Opgelost
Moen

op 28 November mail ontvangen dat de prijs in 2020 wederom omhoog gaat.. al 3 jaar op rij! netjes mail gestuurd op 3 december, 6 december en nooit antwoord..

In 3 achter op een volgende jaren stijgt de prijs onder de noemer.. verandering, CPI index, nieuwe mogelijkheden etc... maar ik wens niks nieuws... ik heb dit systeem aangeschaft om het zo te gebruiken...geef jullie klanten eens mogelijkheden het wel of niet af te nemen i.p.v. door de strot te duwen en weer te verhogen.. zie onderstaand de prijzen in 3 jaar ... WAAR GAAT DIT HEEN?!?!?!
Bestaande klanten betalen jullie innovatie niet, dit moet het bedrijf zelf doen en reserveren.. het is een schande! ... en ja wat jammer dat het systeem zonder meldkamer niet meer werkt maar ik begrijp waarom en zoveel systemen worden aangeboden op Marktplaats.. en voelen meer mensen zich bedrogen..

de prijs in
2017 - Euro 41,95
2018 - Euro 45,23 (=7,8% verhoging)
2019 - Euro 48,37 (=6,9% verhoging)
2020 - Euro 51,47 (=6,4% verhoging)
al met al in 3 jaar 22,6% verhoging!!!!

ik heb een bedrijf met ruim 40 mensen en dit is ongeloofwaardig.. ik zou willen dat ik mijn collega's dit ieder jaar zou mogen aanbieden.. wat een blijdschap en wat een voorspoed!

een eerlijke prijs die marktconform is en niet door. idee van een mailtje door je strot wordt geduwd en vervolgens is er niemand die antwoord.... het is een schande en jammer weer mee te maken voor zoveelste keer op rij....

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Moen,

Bedankt voor uw bericht op het klachtenkompas. Zoals net besproken hebben wij voor a.k maandag een belafspraak staan, in dit gesprek zullen wij proberen om naar een gezamelijke oplossing te zoeken. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Team Verisure.
    Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Moen,

Wat fijn dat we samen tot oplossing zijn gekomen. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Team Verisure.

Moen
bedankt een oplossing aan te bieden. Op naar een toekomst van samen doen!

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?