Opgelost door Verisure - Securitas Direct: prijsverhoging 22,6 procent in 3 jaar.. onmogelijk!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 412702
Gebruiker
Moen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 28 November mail ontvangen dat de prijs in 2020 wederom omhoog gaat.. al 3 jaar op rij! netjes mail gestuurd op 3 december, 6 december en nooit antwoord..

In 3 achter op een volgende jaren stijgt de prijs onder de noemer.. verandering, CPI index, nieuwe mogelijkheden etc... maar ik wens niks nieuws... ik heb dit systeem aangeschaft om het zo te gebruiken...geef jullie klanten eens mogelijkheden het wel of niet af te nemen i.p.v. door de strot te duwen en weer te verhogen.. zie onderstaand de prijzen in 3 jaar ... WAAR GAAT DIT HEEN?!?!?!
Bestaande klanten betalen jullie innovatie niet, dit moet het bedrijf zelf doen en reserveren.. het is een schande! ... en ja wat jammer dat het systeem zonder meldkamer niet meer werkt maar ik begrijp waarom en zoveel systemen worden aangeboden op Marktplaats.. en voelen meer mensen zich bedrogen..

de prijs in
2017 - Euro 41,95
2018 - Euro 45,23 (=7,8% verhoging)
2019 - Euro 48,37 (=6,9% verhoging)
2020 - Euro 51,47 (=6,4% verhoging)
al met al in 3 jaar 22,6% verhoging!!!!

ik heb een bedrijf met ruim 40 mensen en dit is ongeloofwaardig.. ik zou willen dat ik mijn collega's dit ieder jaar zou mogen aanbieden.. wat een blijdschap en wat een voorspoed!

De oplossing

een eerlijke prijs die marktconform is en niet door. idee van een mailtje door je strot wordt geduwd en vervolgens is er niemand die antwoord.... het is een schande en jammer weer mee te maken voor zoveelste keer op rij....

2 reacties

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Moen,

    Bedankt voor uw bericht op het klachtenkompas. Zoals net besproken hebben wij voor a.k maandag een belafspraak staan, in dit gesprek zullen wij proberen om naar een gezamelijke oplossing te zoeken. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Team Verisure.
  2. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Moen,

    Wat fijn dat we samen tot oplossing zijn gekomen. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Team Verisure.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moen
Datum
Uiteindelijke oplossing
bedankt een oplossing aan te bieden. Op naar een toekomst van samen doen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen