Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Slecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 551312
Gebruiker
Kima1986
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al sinds dag een problemen met me buitencamera's, er is al verschillend keren een monteur geweest, de camera's zijn al een keer vervangen geweest en nu zijn ze weer kapot. En de 30ste kan er pas weer een monteur komen!!!

Ondertussen betaal ik abnoment kosten voor iets wat het weer niet doet.

Ik vind dit echt slecht.

De oplossing

Ik wil de camera's retourneren en me geld terug!! Of nieuw camera's die wel naar behoren werken.

1 reactie

  1. Auteur
    Kima1986
    Datum
    Heb nieuw camera's aangeboden gekregen, die 300euro kosten! Veel goedkoper dan wat ik betaald heb.

    ik heb 583euro betaald!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kima1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het perfect opgelost, heb een arlo deurbel er bij gekregen en drie camera's van arlo. Vriendelijk groet, Hakima
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen