Klacht Verisure - Securitas Direct: Slechte service voor mensen die al een systeem hebben

Jvbh

Wij hebben 5 wk geleden een systeem overgenomen van iemand anders. Nu hadden wij gebeld om alles te regelen maar nu 5 wk verder nog steeds niks. We hebben wel anderhalve week een verkoper binnen gehad heeft uitleg gegeven en wij zouden een mail krijgen en die moeten wij zo snel mogelijk terug sturen en dan zou er binnen 2 wk een monteur langs komen. Wij de volgende dag alles terug gemaild en nu hebben wij van de week gebeld en komt de monteur pas over 4 wk. Het ergste ervan is dat er iemand die wij kennen een systeem heeft aangevraagd en de volgende dag stond er al een monteur en wij wachten overal 5 wk op en moeten nu nog wachten. Als je dan belt krijg je het antwoord ja als wij een monteur hadden sturen wij die wel. Slechte service voor nieuwe klanten die al een systeem hebben daar kunnen ze geen winst halen.

Zo snel mogelijk een monteur en zo der extra kosten dat was beloofd.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Bouchafrati,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses van de duur van het proces. Vanwege de vakantieperiode en andere onvoorziene omstandigheden is de overname langzamer verlopen dan dat u van ons mag verwachten. Wij hebben u een persoonlijke e-mail verstuurd om tot een gezamelijke oplossing te komen.

Hopende u hiermee tijdelijk voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Team Verisure
    088 - 088 89 99, optie 3

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?