Klacht Verisure - Securitas Direct: steeds vals alarm

Klachtnummer
# 165066
Gebruiker
Essent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zelfs als het alarm niet is ingesteld krijg ik steeds vals alarm.
vanochtend om 6.10 u,was het alarm ingesteld en ging het alarm af. afgezet.en telefoon van de meldkamer gekregen
Ik heb gevraagd waar het valse alarm vandaan kwam,en ze vertelde me dat het de glasbreukmelder was,maar daar mankeerde niets aan!.
Om 6.11u, 6.14u en 8.45u weer alarm,het alarm was niet eens ingeschakeld!Ik kreeg niet eens de bewaking meer aan de telefoon.
Er is gewoon iets helemaal verkeerd in dit bewakingssysteem,maar er wordt niets aan gedaan.
Zal je maar niet thuis zijn als dit gebeurt!

De oplossing

Na kijken waar dat valse alarm vandaan komt en repareren,heb ik trouwens al vele keren om gevraagd.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte ,
    Er zal een monteur contact met u opnemen om een afspraak te maken.
    Vermits de meldkamer wist dat het om valse alarmen ging, hebben wij u niet meer gecontacteerd.
    Wij houden het wel in de gaten moest het alarm gevolgd worden door een tweede detectie.
    Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht,
    mvg Verisure

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?