Klacht Verisure - Securitas Direct: stoppen met abbonement

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 301246
Gebruiker
liesbeht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

verisure alarmsysteem werkr all een jaar niet meer maar zij sturen toch iedere maand eerekenning ik voel mei op gelicht

Gewenste oplossing

opzeggen abbonment
Geboden oplossing
ik heb een telefontje gekregen van verisure zij wilden een monteur langs steuren maar dat hoeft niet abbonment op zeggen vrijdag middag werte het ineens weer naar tel verisure maar van mij hoeft dat nu niet meer heb aan gegeven addonment op zeggen heb noch niets gehoord zal noch even wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van der Zanden, zoals telefonisch besproken is uw alarmsysteem technisch volledig in orde. Indien u wenst kunnen wij voor u ten alle tijden een afspraak met onze monteur inplannen, zodanig dat hij u dit ter plaatse ook kan bevestigen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Manar

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen