Klacht Verisure - Securitas Direct: systeems onbruikbaar door alarm centrale.

lisavw

ik heb zojuist het contract opgezegd. per mail kreeg ik het volgende terug:
Vanaf dan zal de verbinding tussen uw alarmsysteem en onze meldkamer verbroken worden.
Dit houdt in dat u geen gebruik meer kunt maken van de gratis diensten die wij onze klanten aanbieden:
• De Verisure My pages
------
hier staat dus niet dat ik geen gebruik meer kan maken van het alarm systeem.
Voor het systeems heb ik een flink bedrag betaald en het aansluiten op een meldkamer was een optie.
In een ander artikel ( http://www.klachtenkompas.nl/verisure/hoger-jaarlijkse-prijsverhogingen) schrijft u het volgende: "de componenten zijn uw eigendom mits u altijd heeft betaald". Dus het systeem is van mij, daar heb ik voor betaald en ik wens het te gebruiken zonder meldkamer.

ik verwacht een handleiding en vrij geef codes zodat het systeem kan werken zonder meldkamer.

Geachte,

Alles hangt van het soort contract af dat u afgesloten heeft.
    De persoon waar u naar refereert in het andere artikel zal een ander contract met ons afgesloten hebben dan uzelf.
    U kan in de algemene voorwaarden van uw contract, onder artikel 8.5, terugvinden dat de simkaart en het systeem onze eigendom blijft na opzeg.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Anne
    lisavw
    dit is dus niet echt constructief en meedenkend.
    Zoals u het schetst is alles van u in de lease en bent u de eigenaar, dan bent u dus ook in het bezit van het opgestelde document. Graag ontvang ik dan ook van u per mail.
    Geachte,
    Ik heb u een mail gestuurd met bijlagen,
    Anne
    lisavw
    Tot op heden heb ik nog steeds geen contract ontvangen.
    Slechts een slecht gespelde mail en een half frans slecht te verstaan persoon heeft gebeld.
    Geachte Mevrouw,
    NAV ons aangenaam telefoongesprek wil ik u graag het volgende voorstellen : Vanaf 01/11/2016 bieden wij u een tijdelijkekorting uw maandbedrag, Vanaf dan zal het nieuwe maandbedrag : 24,39€inclusief BTW zijn, vanaf 01/07/2016 zal het huidige maandbedrag weer van kracht zijn.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Indien u nog andere vragen heeft, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.
    Tot op heden heb ik nog steeds geen conract ontvangen.
    Geachte,
    Kan u mij uw emailadres bevestigen aub ?
    lisavanwaardenburg@hotmail.com

alvast bedankt,
    lisavw
    u heeft mijn gegevens want het voorstel wat ik van u heb ontvangen is naar mijn mail adres gestuurd.
    Ik snap niet dat u een mail adres hier publiekelijk publiceert.
    lisavw
    ik zie inderdaad dat ik iets heb ontvangen. Dat is een copy van een voorwaarden. Ook al zet ik deze op 200% dan is dit nog niet leesbaar.
    Daarnaast zie ik nog steeds geen contract waarop mijn handtekening staat waar ik akkoord ga met de gestelde voorwaarden.

Mijn excuses.
    Indien u het wenst kunnen wij uw dossier verder afhandelen per email.
    Ik heb alvast het getekende contract naar u doorgemaild.

mvg

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?