Klacht Verisure - Securitas Direct: Telefonisch contact opzegging: reactie onbehouwen, leugenachtig en brutaal.

sad Niet opgelost
Hoge#Toren@7391

Datum: 5-12-2019
Betreft: alarmproblemen en opzegging abonnement

Geachte heer
Zoals door u verzocht tijdens het telefonisch onderhoud hedenmorgen:
onderstaand bijgevoegd mijn eerder gemelde klacht, omschrijving redenen en opzegging abonnement.

Zondag 30-11-2019
Beste medewerker/ster,
In de nacht van afgelopen vrijdag op zaterdag is, wederom, rond middernacht het “inbraak” alarm afgegaan: oorzaak deze keer, contacten voordeur. Een -hels lawaai. Mijn vrouw kan dat niet verdragen, heeft daar langere tijd last van. Slapeloosheid, hoofdpijn en een soort angst als gevolg: onprettige vervelende bijverschijnselen. We hebben besloten ons abonnement bij uw “VERRISURE” op te zeggen en te beëindigen per 31-12-2019. Er hoeft verder niets hersteld en/of gerepareerd te worden.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Ans en Marcel Heilig

Opzegging abonnement verwerken als vermeld in de Algemene voorwaarden - My Pagas, van datum 1-12-2019.
Geen oplossing aangeboden, ontvangen. De reactie komt heel beschaafd over: zo werkt het niet in de praktijk, bij "Verisure - Secruritas Direct". Ben op 24-12-2019 telefonisch benaderd. Normaal gesprek gevoerd. Zij informeren mij in Februari 2020 hoe zij mijn opzeggen van het lidmaatschap per 31-12-2019 wensen af te wikkelen. Mijn antwoord: indien in overeenstemming met de regelgeving is dat OK. Heb medegedeeld dat ik de -auto incasso- per 23 dec. 2019 heb geblokkeerd.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Heilig,

Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat u inderdaad in het afgelopen half jaar een valse alarmmelding heeft gehad. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zullen u een voorstel doen via de persoonlijke e-mail om u tegemoet te komen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Team Verisure

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?