Klacht Verisure - Securitas Direct: Telefonisch contact opzegging: reactie onbehouwen, leugenachtig en brutaal.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 409917
Gebruiker
Hoge#Toren@7391
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Datum: 5-12-2019
Betreft: alarmproblemen en opzegging abonnement

Geachte heer
Zoals door u verzocht tijdens het telefonisch onderhoud hedenmorgen:
onderstaand bijgevoegd mijn eerder gemelde klacht, omschrijving redenen en opzegging abonnement.

Zondag 30-11-2019
Beste medewerker/ster,
In de nacht van afgelopen vrijdag op zaterdag is, wederom, rond middernacht het “inbraak” alarm afgegaan: oorzaak deze keer, contacten voordeur. Een -hels lawaai. Mijn vrouw kan dat niet verdragen, heeft daar langere tijd last van. Slapeloosheid, hoofdpijn en een soort angst als gevolg: onprettige vervelende bijverschijnselen. We hebben besloten ons abonnement bij uw “VERRISURE” op te zeggen en te beëindigen per 31-12-2019. Er hoeft verder niets hersteld en/of gerepareerd te worden.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Ans en Marcel Heilig

Gewenste oplossing

Opzegging abonnement verwerken als vermeld in de Algemene voorwaarden - My Pagas, van datum 1-12-2019.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden, ontvangen. De reactie komt heel beschaafd over: zo werkt het niet in de praktijk, bij "Verisure - Secruritas Direct". Ben op 24-12-2019 telefonisch benaderd. Normaal gesprek gevoerd. Zij informeren mij in Februari 2020 hoe zij mijn opzeggen van het lidmaatschap per 31-12-2019 wensen af te wikkelen. Mijn antwoord: indien in overeenstemming met de regelgeving is dat OK. Heb medegedeeld dat ik de -auto incasso- per 23 dec. 2019 heb geblokkeerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Heilig,

    Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat u inderdaad in het afgelopen half jaar een valse alarmmelding heeft gehad. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zullen u een voorstel doen via de persoonlijke e-mail om u tegemoet te komen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Vriendelijke groet,

    Team Verisure

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen