Klacht Verisure - Securitas Direct: Telefonisch lastigvallen

Klachtnummer
# 330737
Gebruiker
EvV5331
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de webshop een offerte gevraagd. Werd de volgende dag gebeld voor het maken van een afspraak, die werd gepland. Vervolgens werd ik de dagen daarna nog zeker 15 keer gebeld om de afspraak te maken. Op de dag van de afspraak overleed een familielid, ik belde direct om te afspraak te annuleren. Toch verscheen de verkoper bij mij thuis. Heel vervelend dus, ik gaf aan tijd nodig te hebben en dat ik hun zou bellen om de afspraak te plannen. De dagen daarna werd ik meerdere keren per dag gebeld, ik heb meerdere keren aangegeven tijd nodig te hebben en dat ik contact zou opnemen. Inmiddels wil ik niks meer met ze te maken te hebben. De agressieve manier van verkopen en het ongewenst blijven bellen valt bij mij heel verkeerd. Ik heb vandaag al aan 2 medewerkers mijn verhaal gedaan en toch gaat mijn telefoon al weer! Dit kan echt niet!

De oplossing

Met rust gelaten worden niet meer gebeld worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Verisure - Securitas Direct is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?