Ik heb in het systeem gezien dat mijn collega uw zaak behandeld heeft en dat er verschillende credit aanvragen zijn gedaan bij onze financiële afdeling. Deze zijn inmiddels behandeld en doorgevoerd.
Om u zo goed mogelijk verder te helpen zal ik bij de betreffende collega navraag doen over de stand van zaken. Echter is hij vandaag niet aanwezig. Ik zal hier voor u achteraangaan en contact met u opnemen zodra ik terugkoppeling van hem heb ontvangen. Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Chaïra Verisure NL
Auteur
Verisure - Securitas Direct
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste R. Indijar,
Inmiddels heb ik contact gehad met de desbetreffende collega en onze financiële afdeling. Ik heb voor u vernomen dat de refund is doorgevoerd. Hierbij kunt u de terugbetaalde bedragen met 10 werkdagen op uw rekening verwachten. Tevens heb ik u hierover een bevestigingsmail verstuurd.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Chaïra Verisure NL
Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.