Klacht Verisure - Securitas Direct: telefonische afspraken maar nog niks gezien van me geld ?

Klachtnummer
# 592074
Gebruiker
Kleding Rotterdam
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wacht nog steeds op mijn geld ?

Gewenste oplossing

mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Beste R. Indijar,

    Ik heb in het systeem gezien dat mijn collega uw zaak behandeld heeft en dat er verschillende credit aanvragen zijn gedaan bij onze financiële afdeling. Deze zijn inmiddels behandeld en doorgevoerd.

    Om u zo goed mogelijk verder te helpen zal ik bij de betreffende collega navraag doen over de stand van zaken. Echter is hij vandaag niet aanwezig. Ik zal hier voor u achteraangaan en contact met u opnemen zodra ik terugkoppeling van hem heb ontvangen. Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Chaïra
    Verisure NL
  2. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. Indijar,

    Inmiddels heb ik contact gehad met de desbetreffende collega en onze financiële afdeling.
    Ik heb voor u vernomen dat de refund is doorgevoerd. Hierbij kunt u de terugbetaalde bedragen met 10 werkdagen op uw rekening verwachten. Tevens heb ik u hierover een bevestigingsmail verstuurd.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Chaïra
    Verisure NL

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen