Klacht Verisure - Securitas Direct: valse voorlichting en schandalige service kosten.

Klachtnummer
# 98772
Gebruiker
henri
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben al klant vanaf 2009 compleet alarm systeem gekocht en meldkamer aangesloten abonnement ( verplicht) met belofte dat als ik zou stoppen dat ik t systeem kon gebruiken zonder meldkamer via de mobiele telefoon. nu krijg ik te horen dat bij opzegging de centrale bezit is van securitas/ verisure en dus de rest van het syteem volledig nutteloos is ruim 750,- voor een fotocamera en een paar magneetjes vind ik erg duur! heb 2 x storing gehad 1e onder garantie vervangen accu centrale en wat batt , nu weer accu centrale de monteur zegt dat is nog garantie ik denk super ook zegt hij gelijk ff batt camera vervangen en na 2 minuten wordt er een factuur uitgeschreven van €89,- sorry maar dit lijkt mij toch erg ongepast €79,50 voorrij kosten en 10,- batt. aangezien de reparatie een garantie geval is en de camera bijzaak en dan de klant volledig doorbereken. ik mag zelf niet aan het systeem komen dus gedwongen jullie te bellen voor een batterijtje?

De oplossing

kwijtschelding factuur !, buiten de batterijen want ik begrijp echt wel als ik dat moet betalen. al twijfel ik eraan want volgens u had ik vooraf een melding van u moeten krijgen als er batterijen leeg zouden zijn of aan vervanging toe.
En toelichting over gebruik alarmsysteem zonder abonnement?
Begrijp mij niet verkeerd ik ben er nog niet op uit om te annuleren vind de meldkamer een veilig gevoel. maar heb nu wel een bittere nasmaak!
mvg, henri

3 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte klant, ik heb contact opgenomen met onze monteur. Ik hou u op de hoogte per email van zodra ik u meer informatie kan geven. Mvg Verisure
  2. Auteur
    henri
    Datum
    Ik wacht op uw antwoordt en verwacht een goede afloop.
  3. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte klant, wij hebben u een mail gestuurd met de nodige informatie, mvg Verisure

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen