Klacht Verisure - Securitas Direct: Verisure geeft aan accessoires van ander systeem niet op een nieuw systeem aan te kunnen sluiten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620921
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Momenteel heb ik zelf 2x een alarmsysteem van Verisure. Mijn bedrijf gaat uitbreiden dmv een muurtje eruit te slopen naar het naastliggende pand. Dit pand was eerst in beheer van mijn zus en zij had ook Verisure alarmsysteem.

Omdat 2 panden nu 1 worden dacht ik, ik kan alle accessoires koppelen aan mijn systeem want het is namelijk niet handig om in 1 pand 2x een alarm uit te moeten schakelen.

Dat klinkt heel logisch maar dit kan dus ABSOLUUT niet!! Verisure geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat de accessoires niet gekoppeld kunnen worden aan een ander systeem. Klinkklare onzin want een medewerker van de klantenservice had mij al toegezegd dat dit zou kunnen (klantenservice gaf deze week aan dat deze dame in kwestie dat niet had mogen zeggen en ze er dus niet meer werkte omdat ze niet functioneerde... Tja kwestie van je personeel goed informeren lijkt me.) Servicemonteur gag ook aan dat dit moet kunnen.

Met andere woorden, Versiure wilt hier NIKS aan doen en kan niks voor me betekenen. De accessoires zijn volgens hun in bruikleen. Ze halen ze echter niet weg als het contract gestopt is. Ook geven ze aan dat je alleen betaald voor installatie, maar er staat wel per accessoire een prijs. Ze kletsen dus maar wat raak en in oplossingen denken lukt ze niet.

Als er geld te verdienen valt staan ze binnen 10 sec. op je stoep, maar service bieden, ho maar.

Graag zie ik alsnog een oplossing vanuit Verisure, want dit is echt oplichting en dit wordt vooraf niet duidelijk gecommuniceerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Verisure de accessoires gewoon aansluit zoals het zou horen. Ik wil zelf wel voor de monteur kosten betalen en ik heb zelfs nog extra accessoires nodig.

Daarbij heb ik de afgelopen jaren ook mijn huidig systeem meerdere malen uitgebreid dus het is niet zo dat ze niks aan mij verdienen!
Geboden oplossing
Helaas reageert Verisure nergens op. Geen mails, niet op de website.. Het bedrijf is zeer onprofessioneel en dit kun je ook overal teruglezen. Zoals gezegd, als ze geld kunnen verdienen staan ze gisteren op de stoep en als je ze nodig hebt dan kun je fluiten naar enige service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Verisure - Securitas Direct is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Datum
    Ik ben nog steeds niet geholpen geworden door Verisure...!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen