Verisure - Securitas Direct is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Verisure - Securitas Direct: Verisure geeft aan accessoires van ander systeem niet op een nieuw systeem aan te kunnen sluiten.
Details
Klacht
Momenteel heb ik zelf 2x een alarmsysteem van Verisure. Mijn bedrijf gaat uitbreiden dmv een muurtje eruit te slopen naar het naastliggende pand. Dit pand was eerst in beheer van mijn zus en zij had ook Verisure alarmsysteem.Omdat 2 panden nu 1 worden dacht ik, ik kan alle accessoires koppelen aan mijn systeem want het is namelijk niet handig om in 1 pand 2x een alarm uit te moeten schakelen.
Dat klinkt heel logisch maar dit kan dus ABSOLUUT niet!! Verisure geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat de accessoires niet gekoppeld kunnen worden aan een ander systeem. Klinkklare onzin want een medewerker van de klantenservice had mij al toegezegd dat dit zou kunnen (klantenservice gaf deze week aan dat deze dame in kwestie dat niet had mogen zeggen en ze er dus niet meer werkte omdat ze niet functioneerde... Tja kwestie van je personeel goed informeren lijkt me.) Servicemonteur gag ook aan dat dit moet kunnen.
Met andere woorden, Versiure wilt hier NIKS aan doen en kan niks voor me betekenen. De accessoires zijn volgens hun in bruikleen. Ze halen ze echter niet weg als het contract gestopt is. Ook geven ze aan dat je alleen betaald voor installatie, maar er staat wel per accessoire een prijs. Ze kletsen dus maar wat raak en in oplossingen denken lukt ze niet.
Als er geld te verdienen valt staan ze binnen 10 sec. op je stoep, maar service bieden, ho maar.
Graag zie ik alsnog een oplossing vanuit Verisure, want dit is echt oplichting en dit wordt vooraf niet duidelijk gecommuniceerd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Verisure de accessoires gewoon aansluit zoals het zou horen. Ik wil zelf wel voor de monteur kosten betalen en ik heb zelfs nog extra accessoires nodig.Daarbij heb ik de afgelopen jaren ook mijn huidig systeem meerdere malen uitgebreid dus het is niet zo dat ze niks aan mij verdienen!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.