Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Waardeloze klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124746
Gebruiker
Werner
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na bezoek van een onderhoudsmonteur tracht ik vanaf 29 juli jl antwoord te krijgen op een aantal vragen over het contract.
I.v.m. verkoop van ons huis heb ik vragen over overname van het systeem door koper, maar ook over opzeggen en opzegtermijn van het contract als de nieuwe eigenaar het systeem niet wil overnemen. Ons contract is in september 2013 vernieuwd en ik wil bevestigd hebben dat wij een (wettelijk) opzegtermijn van een maand hebben. Zo kunnen we tot verkoopdatum gebruik maken van het systeem. Zonder abonnement is het systeem waardeloos.
Doordat reactie uitblijft ben ik nu te laat met opzeggen van het contract als er geen maandelijke opzegging mogelijk is.
E-mailen en bellen leverde tot nu toe geen antwoorden op. Ook niet als er op advies van telefonist direct naar costumer loyalty wordt gemaild. E-mailen naar sales levert niks op en eveneens twee berichten naar de klantenservice.

De oplossing

Ten eerste gewoon antwoord op mijn vragen en de toezegging dat ik het contract maandelijks kan opzeggen.

4 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte, ik vraag aan mijn collega van Customer Loyalty om vandaag nog contact met u op te nemen om al uw vragen te beantwoorden en een gepaste oplossing voor u te vinden. Ik kan u al meegeven dat uw contract maandelijks opzegbaar is. Onze excuses voor het ongemak. Moesten er nog vragen zijn, aarzel niet contact met ons op te nemen. Mvg Anne
  2. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte,
    mijn collega heeft u proberen contacteren maar zonder succes. Zij heeft een bericht ingesproken met haar contactgegevens.
    U kan mailen naar cl@verisure.nl of bellen naar 088 088 8900.
    Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht,
  3. Auteur
    Werner
    Datum
    Beste, ik heb geen telefoon gehad, noch voicemail? Welk nummer heeft u gebruikt? Daarnaast heb ik expliciet aangegeven een schriftelijke reactie te willen. Graag uw antwoorden op de mail.
    Werner
  4. Auteur
    Werner
    Datum
    Antwoorden uiteindelijk per e-mail gekregen zoals verzocht.
    Nog wel vreemd dat Verisure telefoonnummers gebruikt (en dus opgeslagen) die niet van de klant in kwestie zijn. Maar goed ik kan verder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Werner
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen