Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Waardeloze klantenservice
Details
De klacht
Na bezoek van een onderhoudsmonteur tracht ik vanaf 29 juli jl antwoord te krijgen op een aantal vragen over het contract.I.v.m. verkoop van ons huis heb ik vragen over overname van het systeem door koper, maar ook over opzeggen en opzegtermijn van het contract als de nieuwe eigenaar het systeem niet wil overnemen. Ons contract is in september 2013 vernieuwd en ik wil bevestigd hebben dat wij een (wettelijk) opzegtermijn van een maand hebben. Zo kunnen we tot verkoopdatum gebruik maken van het systeem. Zonder abonnement is het systeem waardeloos.
Doordat reactie uitblijft ben ik nu te laat met opzeggen van het contract als er geen maandelijke opzegging mogelijk is.
E-mailen en bellen leverde tot nu toe geen antwoorden op. Ook niet als er op advies van telefonist direct naar costumer loyalty wordt gemaild. E-mailen naar sales levert niks op en eveneens twee berichten naar de klantenservice.
De oplossing
Ten eerste gewoon antwoord op mijn vragen en de toezegging dat ik het contract maandelijks kan opzeggen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.