Klacht Verisure - Securitas Direct: Wij willen dat Verisure de kostenloze demontage van het alarmsysteem komt verzorgen.
Details
Klacht
Wij hebben binnen de wettelijke bedenktijd ons contract met Verisure eenzijdig schriftelijk opgezegd. (We hadden het alarm 3x aangezet en in alle 3 de gevallen ging het alarm te vroeg af, dus 100% kans op vals alarm..) Sindsdien durven/willen we het alarm niet meer te gebruiken) De ontvangst van opzegging is door hen bevestigd. Ons is tijdens het verkoopgesprek aangegeven dat wanneer we wilden opzeggen, het geïnstalleerde materiaal zou worden gedemonteerd en opgehaald. In hun opzeggingsbevestiging gaven ze echter aan dat we zelf voor demontage en retournering moesten zorgen. We hebben niet de kennis noch de demontage instructie ontvangen waardoor de kans op beschadiging groot is. Bovendien zijn enkele raamsensoren geplakt op het kozijn zodat dat sowieso niet onbeschadigd verwijderd kan worden. Wij hebben dat in een antwoord aan Verisure per e-mail duidelijk gemaakt, maar hebben sindsdien niets meer van hen vernomen. Wij willen dat Verisure de de-installatie komt verzorgen zoals ons is voorgespiegeld.Gewenste oplossing
Wij willen dat Verisure de kostenloze demontage van het geïnstalleerde alrmsysteem komt verzorgen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.