Klacht Verisure - Securitas Direct: Wij willen dat Verisure de kostenloze demontage van het alarmsysteem komt verzorgen.

Klachtnummer
# 653298
Gebruiker
M.G. Francissen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben binnen de wettelijke bedenktijd ons contract met Verisure eenzijdig schriftelijk opgezegd. (We hadden het alarm 3x aangezet en in alle 3 de gevallen ging het alarm te vroeg af, dus 100% kans op vals alarm..) Sindsdien durven/willen we het alarm niet meer te gebruiken) De ontvangst van opzegging is door hen bevestigd. Ons is tijdens het verkoopgesprek aangegeven dat wanneer we wilden opzeggen, het geïnstalleerde materiaal zou worden gedemonteerd en opgehaald. In hun opzeggingsbevestiging gaven ze echter aan dat we zelf voor demontage en retournering moesten zorgen. We hebben niet de kennis noch de demontage instructie ontvangen waardoor de kans op beschadiging groot is. Bovendien zijn enkele raamsensoren geplakt op het kozijn zodat dat sowieso niet onbeschadigd verwijderd kan worden. Wij hebben dat in een antwoord aan Verisure per e-mail duidelijk gemaakt, maar hebben sindsdien niets meer van hen vernomen. Wij willen dat Verisure de de-installatie komt verzorgen zoals ons is voorgespiegeld.

Gewenste oplossing

Wij willen dat Verisure de kostenloze demontage van het geïnstalleerde alrmsysteem komt verzorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M,

    Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

    Wat vervelend dat dit zo is gelopen, onze excuses hiervoor! Helemaal begrijpelijk dat het voor u ingewikkeld is om er zelf af te halen. Ik heb even navraag gedaan en het schijnt dat u een verkeerd bericht van ons heeft ontvangen. Wij zullen snel contact met u opnemen om het alarmsysteem professioneel te laten demonteren.

    Vriendelijke groet,
    Steffie - Verisure NL

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen