Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Zeer klantonvriendelijk.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 411646
Gebruiker
Edgar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al 7 weken aan het wachten op een offerte voor een abonnement voor ons nieuwe huis waar een alarmsysteem van Verisure aanwezig is. Ik heb al zeker 8 keer gebeld en ook meerdere keren gemaild dat wij tot op heden nog geen offerte hebben. Volgens Verisure moeten wij niet bij hun zijn maar bij PostNL terwijl Verisure het zowel per post als per e-mail zou toesturen. Op mijn vraag aan de meneer van Verisure of wij bij het afgaan van het alarm ook 7 weken moeten wachten totdat ze actie ondernemen gaf hij aan dat hij dat niet weet. Kortom zeer slechte ervaring met Verisure.

Wij overwegen nu om het alarmsysteem te laten verwijderen en een ander alarmsysteem aan te brengen door de concurrent die ons wel graag wil hebben.

De oplossing

Eindelijk eens antwoord.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Mundt,

    Bedankt voor uw bericht, zoals telefonisch besproken zullen wij ons best doen om uw offerte zo scherp mogelijk te maken. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Team Verisure.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edgar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen