Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Zeer klantonvriendelijk.

content Opgelost
Edgar

Ik ben al 7 weken aan het wachten op een offerte voor een abonnement voor ons nieuwe huis waar een alarmsysteem van Verisure aanwezig is. Ik heb al zeker 8 keer gebeld en ook meerdere keren gemaild dat wij tot op heden nog geen offerte hebben. Volgens Verisure moeten wij niet bij hun zijn maar bij PostNL terwijl Verisure het zowel per post als per e-mail zou toesturen. Op mijn vraag aan de meneer van Verisure of wij bij het afgaan van het alarm ook 7 weken moeten wachten totdat ze actie ondernemen gaf hij aan dat hij dat niet weet. Kortom zeer slechte ervaring met Verisure.

Wij overwegen nu om het alarmsysteem te laten verwijderen en een ander alarmsysteem aan te brengen door de concurrent die ons wel graag wil hebben.

Eindelijk eens antwoord.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Mundt,

Bedankt voor uw bericht, zoals telefonisch besproken zullen wij ons best doen om uw offerte zo scherp mogelijk te maken. Indien er nog vragen zijn vernemen wij dat graag van u.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Team Verisure.

Edgar

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?