Klacht Verisure: opzegging contract

carpenter

Wij proberen al jaren om het contract op te zeggen, aangezien het alarm systeem niet meer rendabel is voor ons, en door omstandigheden ook niet meer te betalen, dat hebben wij door middel van mails en aangetekende brieven ook diverse malen aangegeven. Het systeem hebben wij inmiddels verwijderd, is bij verisure en securitas bekend, maar krijgen of geen antwoord, of worden van het kastje naar de muur gestuurd. Hebben gevraagd om een kopie van een door ons getekend contract waarin staat dat we er 6 jaar aan vast moeten zitten, nog geen reactie.

Wij willen van het contract af, volgens mij is een contract van 6 jaar niet eens meer van deze tijd, en al had de colporteur destijds aangegeven dat het voor 6 jaar zou zijn, hadden wij het zeker niet gedaan.

Verisure
    Geachte,

Op 18/08 hebben wij u meegedeeld dat uw contract in november 2017 afloopt, daar u in november 2012 het contract aangegaan bent. (5-jarig)
    Wij kunnen deze spijtig genoeg niet vroegtijdig stop zetten zonder geldige reden (overlijden, verhuis naar buitenland voor job, faillissement van de zaak of schuldbemiddeling).
    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd;
    mvg
    Anne
    carpenter
    Ik had u om een getekend kopie van contract gevraagd, waarin staat dat we voor 5 jaar vast staan. We hebben u ook aangegeven dat mede door de aanschaf van een hond, waarop de instalatie niet kon worden afgesteld, de instalatie overbodig is. We snappen daarom ook niet dat we nu nog onnodige kosten moeten maken. We zijn nu bijna 4 jaar verder, en voor u is het alleen een kwestie van het contract ontbinden. De instalatie is al geruime tijd ook niet eens meer in gebruik.
    Verisure
    Zou het mogelijk zijn om uw emailadres door te geven aub ?
    Indien u dit wenst kan u dit naar cl@verisure.nl sturen ter attentie van Anne.
    Dan kan ik het contract doormailen.

Alvast bedankt
    mvg