Klacht Veritascard: Kan geen geld opnemen of inzien op mijn rekening.

Klachtnummer
# 370252
Gebruiker
Sue26
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bijna een jaar geleden heb ik mijn bankrekening ge-update omdat aanbevolen werd door de bank zelf en sindsdien is het in behandeling. Ik kan geen geld opnemen of in mijn gegevens kijken. Ik heb meerdere malen klachten ingediend, maar krijg helemaal geen reactie. Zelfde probleem heeft mijn vriend ook. Hij kan zijn salaris niet opnemen en heeft ook ontbelbaar keer klachten ingediend. Er wordt er niks mee gedaan.

De oplossing

Wil toegang tot mijn rekening en mijn geld eraf halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veritascard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veritascard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen