Klacht Verkade: Geen 15 euro netflix tegoed bij aankoop van 3 verpakkingen verkade bites !!

W.C.H. Berger

Ik heb bij albert heijn 3 verpakkingen van verkade digestive bites gekocht voor de actie gratis 15 euro netflix tegoed bij aankoop van 3 bites actie verpakkingen.
Wat blijkt nu ik probeer me tegoed te verzilveren dat de cadeau kaarten op zijn en proberen ze me af te schepen met een flinterdunne chocolade reep ?.
Ik vind dit echt misleidende reclame en niet kunnen !!
er staat nergens op is op en er staat actiecodes geldig tot 30 juni 2017 en max 1 deelname per persoon.

Gewoon als nog mijn 15 euro netflix tegoed wat de actie beloofd en waarom je ook 3 verpakkingen aanschaft (had ik anders echt niet gedaan) + excuses en inderdaad een chocolade reep voor bij de film.
Een chocolade reep en die zou binnen 72 uur Bij mij.bezorgd worden. Nou ik heb nog steeds niks gezien !!. Ze steken die reep maar ergens waar het heel donker is en dan zeg ik het nog netjes. Voor mij nooit geen verkade meer !!!.

Verkade
    Geachte heer/ mevrouw,

We kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent. Het was mogelijk om de unieke actiecodes in te voeren of zolang de voorraad Netflix Cadeaukaarten strekt (OP=OP). Dat het een op=op actie betrof is aangegeven op de actiesticker op de verpakking Door het grote succes van de actie zijn de beschikbare cadeaukaarten helaas op.

Om consumenten toch tegemoet te komen sturen wij consumenten die hun gegevens invullen op de actiepagina een chocoladereep toe. Helaas kunnen wij geen verdere compensatie aanbieden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Verkade
    W.C.H. Berger
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Verkade?