Klacht Verkade: Misleidende Verkade-Netflix actie

Acrobaat

Ik heb in de winkel 3 x Verkade Digestive Bites gekocht, vanwege de actie €15,- Netflix tegoed. Nu is het tegenwoordig zo dat je standaard geen kassabon meer krijgt, enkel als je erom vraagt en ik heb dus geen kassabon om te uploaden. Ik wist ook niet dat dat moest, het staat niet op de verpakking vermeld. Ik vind dat wel misleidend en voel me bekocht. Anders had ik nooit 3 zakken gekocht. En ik ga niet weer 3 zakken halen, alleen al uit principe niet. Hoe nu verder?
Bovendien vind de afhandeling van deze actie volledig online plaats, maar klachten kunnen enkel schriftelijk worden ingediend bij een ander bedrijf dan verkade zelf.Met vriendelijke groet,

Hugo Hanssen

Mij geven waar ik recht op heb en alsnog het Netflix-tegoed toekennen.

Verkade
    Geachte meneer Hanssen,

Bedankt voor uw bericht. Door een miscommunicatie met klachtenkompas hebben wij uw klacht niet eerder ontvangen en daarom niet eerder kunnen reageren.

U kunt op verschillende manieren online contact met ons opnemen. Inhoudelijke vragen worden afgehandeld door Free For One. Zij kunnen ook bestellingen inkijken en hier antwoord op geven. Uiteraard kunt u ook bijvoorbeeld via Facebook of Website contact met ons opnemen zodat wij rechtstreeks op uw vraag of klacht kunnen reageren.

Het klopt inderdaad dat de kassabon nodig was om mee te kunnen doen met de actie. Deze stap hebben we later toegevoegd. Door het grote succes van de actie zijn de beschikbare cadeaukaarten helaas op. Helaas kunt u geen gebruik meer maken van het Netflix tegoed. Om consumenten toch tegemoet te komen sturen wij consumenten die hun gegevens invullen op de actiepagina een chocoladereep toe.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Verkade

Ook een klacht indienen over Verkade?