Klacht Verkade: Normale repen waar stukjes op een normale manier kunnen worden afgebroken!!

RodeLyshee#673Grote Olifant#437

Om kleine stukjes van de XXL reep te krijgen heb ik een HAMER en een scherpe beitel nodig!!!!!!!! belachelijk. Wanneer komen er weer normaal af te breken repen op de markt??????

Zie boven

Verkade
    Geachte de heer/mevrouw Wijnands,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u het breken van de repen als zeer storend ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we gaan uw opmerking dan ook zeker intern bespreken. Intern zullen daarnaast verschillende testen gedaan worden om de breekbaarheid van de repen te testen. Op deze manier hopen wij het beste resultaat te behalen bij een eventuele receptuurswijziging in aankomende jaren.

Bij deze bedanken wij u voor uw bericht. Wij stellen het zeer op prijs wanneer consumenten feedback met ons delen. Aan de hand hiervan kunnen wij onze producten alleen maar optimaliseren en aan de wensen en behoeften van onze consumenten te laten voldoen.

Mw. B. Bohle
    Verkade Consumentenservice
    Verkade
    Geachte de heer/mevrouw Wijnands,

Op dit moment kunnen wij u niet anders informeren dan wij op 12 maart hebben gedaan. Zoals aangegeven nemen wij uw opmerking mee en zullen hier aankomende periode zeer alert op zijn. Mocht hier inderdaad uit voort komen dat dit meerdere klachten oplevert, zullen wij uiteraard actie ondernemen.

B. Bohle
    Verkade Consumentenservice

Ook een klacht indienen over ?