Klacht Verkade: Smerig lokkertje van Verkade voor Netflix tegoed, geven enkel een chocoladereep als alternatief

Mavvy

Verkade heeft een actie voor 15 euro netflix tegoed, nu blijkt dat ze helemaal geen Netflix tegoed geven omdat die "op" zouden zijn. En dan willen ze je zoet maken met een chocoladereep als alternatief. Puur misleidende lokkertjes dus.

Sowieso is het een onzin redenering, de Netflix codes kunnen niet op zijn, die zijn digitaal. REGEL DAN MEER CODES! Verkade heeft dus duidelijk veel meer actiecode-stickers gemaakt en op hun producten in de winkels geplakt, dan dat ze aan Netflix codes hebben geregeld. Waardeloos en zeer misleidend, ik koop nooit meer iets van Verkade.

Netflix tegoed zoals de actie aangaf, maar dat kunnen we vast vergeten. Dus steek die chocoladereep maar waar de zon niet schijnt!

Verkade

We kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent. Het was mogelijk om de unieke actiecodes in te voeren zolang de voorraad Netflix Cadeaukaarten strekt (OP=OP). Dat het een op=op actie betrof is aangegeven op de actiesticker op de verpakking Door het grote succes van de actie zijn de beschikbare cadeaukaarten helaas op.

Om consumenten toch tegemoet te komen sturen wij consumenten die hun gegevens invullen op de actiepagina een chocoladereep toe. Helaas kunt u geen gebruik meer maken van het Netflix tegoed. Verdere compensatie kunnen wij niet aanbieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Verkade
    Copy-pasta treurnis. Zwak.

Mavvy
Geen. Die vieze chocobar mogen ze op gaan zitten.

Ook een klacht indienen over ?