Klacht Verkeersschool Aalbregt: Aalbregt bedriegt zijn eigen klanten.

eldwin#lim

Ik heb 1900 euro betaald om rijlessen te kunnen volgen bij Aalbregt te Zoetermeer. De theorie had ik al gehaald. Voor dit geld zou de rijschool alles verzorgen en dat zou doorgaan tot ik geslaagd was, een soort garantie dus. In de 4 maanden dat ik daar zat heb ik in totaal slechts 10 lessen gehad.

De eerste instructeur had het te druk en gaf mij gemiddeld maar 1 les per week. Dat kwam ook omdat de tijden om mensen te halen en te brengen veel te lang waren. (ze kwamen van heinde en ver) Op mijn verzoek heb ik toen een nieuwe instructeur gekregen, maar toen werd het nog erger. Deze man maakte steeds lesafspraken waar hij zich niet aan hield. Wij hebben steeds geprotesteerd en we kregen uiteindelijk gelijk. De heer [naam verwijderd door webredactie] zelf (de directeur) gaf toe dat de instructeur niet deugde. Na lang wachten liet hij ons weten dat hij ons restitutie zou geven, maar hij zei er niet bij hoeveel. Daarna hebben we nooit meer iets van Aalbregt gehoord. In mijn laatste mail heb ik laten weten dat wij nooit een cent ontvangen hebben.

Als laatste wil ik opmerken dat de rijschool alleen maar goed bereikbaar is als het cursusgeld nog niet volledig betaald is. Daarna is telefonisch contact met de bedrijfsleiding praktisch onmogelijk. Alles moet per mail.

Het bovenstaande kunnen we grondig onderbouwen. Al onze beweringen kunnen we bewijzen d.m.v. een uitgebreide correspondentie die we met Aalbregt gevoerd hebben.

Wij willen dat Aalbregt schadevergoeding betaalt.

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Aalbregt?