Klacht Verkeersschool Aalbregt: Slechte comminicatie en planning

Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Slechte comminicatie.
Slechte planning.
Dat je gewoon niet weet waarneer je moet rijden.
Voor onregelmatige roosters is het bijna niet te doen.

Waardoor je soms weken niet lest.
Slechte rij insteucteurs.
Niet nakomen van beloftes.
Vaak niet te bereiken via het aangegeven telefoonnummer

Je moet hier niet gaan rijden als je haast heb om je rijbewijs te halen.
Ben al en geruime tijd bezig (lees bijna 2 jaar)
Omdat er iedere keer fouten zijn in de planning of dat er geen rijinstructeur je willen lessen omdat je "te ver woont"
Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mijn examen datum staat gepland en ik hoop dat ik die haal dan ben ik van al het gezeur af.

Verkeersschool Aalbregt
    Beste lisette,

Jij bent inderdaad al geruime tijd bezig. Echter komt dit oa. door het niet behalen van jouw theorie. Hier over heb jij meerdere malen telefonisch contact gehad. Uiteindelijk heb je deze in november 2018 gehaald. Daarnaast heb je nu 3 instructeurs versleten. Bij alle 3 was er sprake van geen klik of je niet op het gemak voelen. In 2018 heb je welgeteld 60 uur rijles genoten, en ga je nu op voor jouw 2e examen. Deze is na telefonsch onderhoud direct voor jouw ingepland nadat je de 18e januari was gezakt.
    Wij zijn gevestigd in Zoetermeer dus Pijnacker is erg dichtbij, en

Je geeft aan dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn, maar ik zie in ons belbestand dat jouw oproepen worden beantwoord en bijgehouden.

Ook op facebook plaats je regelmatig een vraag welke niet te beantwoorden is omdat deze telkens weer weggehaald wordt.l, nog voordat hier op gereageerd kan worden.

Ik raad je dan ook aan om ons een mail te sturen met daarin jouw ongenoegen ( als je ons niet kunt bereiken) zodat dit opgelost kan worden. Als dit namelijk niet gebeurt is het voor ons erg lastig om iemand tevreden te stellen. Zeker als de reactie zoals hier anononiem gebeurt.

Ps. Jouw ev is terugbetaald.

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Aalbregt?