Klacht Verkeersschool Blok Huls: Jaagt op kosten en komt financiële afspraken niet na

Carola

Bijna een jaar geleden is onze zoon Erik (toen 16) bij Blok Huls begonnen met rijlessen. Toen heb ik telefonisch contact gehad en gezegd dat wij graag gebruik willen maken van de pakketaanbieding van 20 lessen incl rij-examen voor € 990,00. Eerder dit jaar hebben wij in overleg met de rijschool de lessen tijdelijk stilgelegd totdat hij zijn theorie had gehaald. Alhoewel wij voor individuele lessen facturen ontvingen, gingen wij ervan uit dat dit termijnbetalingen waren, waarbij het rijexamen inbegrepen was.
Ondertussen heeft Erik door hun toedoen al heel veel lessen gehad. Ook is hem een tussentijdse toets opgedrongen.
Onlangs ontvingen wij een factuur voor het rijexamen, terwijl dit in het pakket zat. Wij hebben dit gemaild, de factuur aangepast en betaalt, maar ontvangen nu een aanmaning. Wij verzoeken Blok Huls de afspraken na te komen en geen aanmaningen meer te sturen!

Afspraken nakomen en geen onterechte aanmaningen meer sturen.

Wij vinden dat Verkeersschool Blok Huls hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Blok Huls?