Wij vinden dat Verkeersschool Drive Easy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Verkeersschool Drive Easy: Na zes weken mijn geld nog niet terug betaald gekregen+ wanprestatie motorrijlessen
Details
Klacht
Na,op correcte wijze, per brief, email en sms te hebben meegedeeld dat ik stop met motorrijlessen, het hele lespakket al vooruit betaald had, heb ik nu, na diverse malen hierover contact te hebben gehad en telefonische toezeggingen te hebben gekregen dat het heel snel in orde gemaakt zou worden, nog steeds geen geld op mijn rekening gestort gekregen.Het motorrijlespakket bestond uit een tweedaagse cursus inclusief bijbehorende examens. De rijinstructeur van dit bedrijf heeft, in mijn ogen, veel te weinig tijd en aandacht aan mij kunnen besteden waardoor ik niet verantwoord en op de juiste wijze de bijzondere verrichtingen aangeleerd heb gekregen en daardoor, uiteraard, gezakt ben voor mijn examen. Deze eerste dag is voor mij een zeer traumatische ervaring geweest met alle lichamelijke en psychische klachten van dien. Heb meerdere keren telefonisch contact gehad waarin toezeggingen zijn gedaan, niet na gekomen en 2x factuur verstuurd. Nu deze weg ingeslagen.
Gewenste oplossing
In mijn beleving is de rijinstructeur zo enorm tekort geschoten als goede en verantwoorde rijinstructeur dat er in mijn ogen sprake is van een wanprestatie en ik voor helemaal niets het volledige bedrag heb betaald. Ik heb nu betaald voor een traumatische ervaring. Om die rede wil ik graag het volledige bedrag terug gestort krijgen.Ik vind dat ik voldoende gelegenheid geboden heb om een deel van het door mij betaalde lesgeld aan mij terug te betalen met de daarbij behorende creditfactuur waarin de berekening duidelijk staat aan gegeven.
Het na zes weken nog steeds niet terug betalen is in mijn ogen ook een wanprestatie.
Mijn vertrouwen in deze meneer en zijn bedrijf is, door al deze ervaringen, helemaal weg en ik zal dus nooit geen gebruik gaan maken van eventuele diensten van dit bedrijf. De angst is te groot geworden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.