Klacht Verkeersschool Drive Vision: geen reactie en nog lessen/examen tegoed

# 19963
Dorien vd Horst

Mijn zoon heeft meegedaan met een Groupon actie bij deze rijschool. Hij heeft eind 2011 bericht gekregen dat hij kon starten met de rijles, maar na drie lessen kon hij niet doorgaan omdat de instructeur een blessure had (gebroken arm?) die moest genezen.
Toen er hervat zou worden in 2012, gaf de rijschoolhouder aan dat het verstandiger was om eerst het theorie-examen te halen, alvorens verder te gaan met de rijlessen. Mijn zoon heeft dat toen gedaan, maar toen hij najaar 2012 weer contact zocht met de rijschool, kwam er geen reactie. Het lijkt erop dat de rijschoolhouder zonder enig bericht te geven, gestopt is, en zich onvindbaar houdt. We hebben gemaild, gebeld en geschreven, maar helemaal niets meer gehoord. Omdat mijn zoon nog 7 rijlessen plus het praktijkexamen tegoed heeft, willen wij contact en een oplossing hiervoor

wij willen een afspraak om alsnog de 7 rijlessen en het praktijkexamen te doen, evt bij een andere rijschool. en als dat niet kan, willen wij het geld retour.

Verkeersschool Drive Vision is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Drive Vision?