Klacht Verkeersschool Drive Vision: Niet nakomen van afpraken

Anoniem

Via Groupon heeft mijn vriendin een rijlessenpakket en examen afgenomen van Rijschool Drivevision. Ze heeft (ondanks diverse afzeggingen) toch nog een flink aantal lessen afgenomen. De laatste 10 lessen heeft ze vooruit moeten betalen. Hiervan heeft ze er 4 afgenomen en sindsdien (juni 2012) is er behalve wat beloftes geen lessen meer genoten. Tegoed derhalve: 6 rijlessen en 1 praktijk examen.
Tijdens de periode dat het lessen goed verliep heeft ze zelf 1 x een rijles moeten afzeggen in verband met een sollicitatie. Deze rijles heeft ze moeten betalen. Na dat moment is door Drivevision meerdere malen de les enkele uren vooraf gecancelled ivm diverse persoonlijke redenen. De vrije middag die mijn vriendin had opgenomen werd helaas niet door Drivevision betaald. ik zie graag het equivalent van 6 rijlessen en 1 praktijkexamen in Euros tegemoet op onze bankrekening.

Vergoeding van de 6 rijlessen en het praktijkexamen. Ik heb geen vertrouwen meer in een alternatief. Binnenkort zal het theoriecertifcaat verlopen dus enige haast is geboden.

Verkeersschool Drive Vision is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Drive Vision?