Klacht Verkeersschool Piet Dubbeldam: Rijschool Dubbeldam heeft onze dochter slecht lesgegeven en geeft nul op rekest bij klacht

annemariekelouise

Ik zou nooit meer kiezen voor Dubbeldam, slecht en veel te lang les, na vele lessen vraag je hoe het gaat en wanneer ze af mag rijden en krijg je een bijzonder grote mond van de rij instructeur en dat als je het de eerste keer vraagt na 60!! lessen van mijn dochter en een proefexamen: Na het proefexamen weer nee hoor ze kan nog lang niet afrijden. Maar waarom dan wel een proefexamen (108 euro volgens mij) laten doen. Contact gezocht en afgescheept, de rij instructeur zou terugbellen maar nooit gedaan, schriftelijke klacht ingediend maar klantenservice nul, zelfs na een directe klacht dus niets, nul, nada. Uiteindelijk maar overgestapt want zou zeker nog 40 of meer lessen nodig hebben....

Binnen 25 lessen geslaagd en andere rijschool snapt niet dat ze haar niet tenminste enkele basis relevante zaken hadden aangeleerd....

hoog slagingspercentage CBR maar ja dat snap ik als je mensen dik 100 of zelfs nog veel meer (naar de mening van de instructeur) lessen gaat laten betalen - btw er staan diverse andere lokale rijscholen in met nog hogere slagingspercentages!

erg slecht geregeld Dubbeldamn!

Op een zinvolle manier communiceren met klanten, verontschuldiging aanbieden voor feit dat er een slecht gemanierde, niet professionele instructeur is geweest en in dit geval hebben wij dus bijna euro 3k betaald voor niks, nada niente en vervolgens een andere rijschool veel minder voor het toch op een goede manier lesgeven en laten slagen van onze dochter - er zou dus op zijn minst een bepaalde vorm van genoegdoening moeten volgen maar nul op rekest (jawel zelfs na officiele, schriftelijke klacht!)

Autorijschool Dubbeldam
    Geachte heer Langehuijsen,

Bovenstaande klacht is destijds (augustus 2017) door ons met zorg behandeld en schriftelijk met u gecommuniceerd. We hebben na deze schriftelijke reactie helaas niets meer van u vernomen. Het betreurt ons dan ook dat u anderhalf jaar na dato het geheel weer oppakt terwijl wij graag destijds het geheel op een goede manier hadden willen oplossen en dat ook met hebben gecommuniceerd.

Indien gewenst, kunnen wij onze offici√ęle reactie en toelichting nogmaals toezenden. Echter is het e.a niet meer uitvoerbaar gezien uw dochter al enige tijd haar rijbewijs heeft.

Hoogachtend,

Verkeersschool Piet Dubbeldam

annemariekelouise
    De betreffende instructeur heeft nooit gebeld (belofte 1 al niet nagekomen)
    Verder blijkt uit onze klacht via verschillende media dat er dus door ons duidelijk geen genoegen is genomen met uw welgemeende excuses en om nadat er van uwer zijde na heel lange duur eindelijk een ecuusbrief komt daarin dan een aanbod van 5 gratis lessen aan te bieden indien onze dochter haar lessen bij u ging vervolgen... raakt kant noch wal, ze was intussen al geslaagd.

Ik begrijp dat u het ongeveer net zo prettig vind dat dit allemaal netjes op internet staat als dat ik het vond om uitgemolken te worden en niet te worden teruggebeld omdat de Koerdische instructeur de klacht niet terecht vond vanzelfsprekend en geen zin had om met mij de discussie aan te gaan nadat hij mijn vrouw al een keer geschoffeerd had met zijn grote mond.

Nogmaals bijzonder slecht, geen schoonheids danwel andere prijs en geen genoegdoening voor dit verhaal. Helaas voor u is het internet geduldig en zorgen ontevreden klanten die een bijzonder terechte klacht hebben, als waarschuwing voor de toekomst!

Geen

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Piet Dubbeldam?