Klacht Verkeersschool Van Zanten: Oplichterij

Mirjam

Deze Verkeersschool is niet betrouwbaar. Het is mij tot 3 maal een lesuur in rekening gebracht welke ik nooit heb gereden. Van Zanten beweert van wel. Ik heb mijn klacht bij hem persoonlijk ingediend en doet vervolgens niets mee. Hij blijft bij zijn standpunt zegt hij daarnaast is het ook voorgevallen dat mijn rij instructrice ziek is geworden. Krijgt ik 5 min. Voor mijn les een berichtje van ik kom niet ik be ziek. Dit is erg onprofessioneel en onzakelijk. Ook hier heb ik mijn beklag gedaan, dat ik dit op z,n minst een uur van te voren zou horen. Helaas doet Van Zanten hier ook niets mee. Daarnaast dwingen ze gelijk bij de eerste proefles om een contact te tekenen. Hun voorwaarden krijg je niet te zien maar je tekent wel voor. Ook krijg je geld volgens hun voorwaarden niet terug als je niet binnen 48 uur je rijles afzegt. Kortom pure diefstal en oplichters praktijken. Beste leerlingen/ mensen veertrouw deze rijschool niet hoe leuk en overtuigen ze overkomen. Wees gewaarschuwd.!

Mijn geld van de niet gekregen lesuren terug.!

Wij vinden dat Verkeersschool Van Zanten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verkeersschool Van Zanten?