Klacht Verkoopjetelefoon.nl: Heb het idee dat men 'tekortkomingen' bedenkt om zo minder te betalen.

J.J. de Vos

Bieden een bedrag voor een (gebruikte) telefoon. Op hun website kun je merk, type en staat aangeven en dan wordt een bedrag geboden. Heb een goedwerkend toestel (iphone5c) zonder mankementen opgestuurd ordernummer:228882)
. Krijg nu bericht van hen terug dat de accu was opgeblazen en daardoor drukpunten op het Touch screen zouden zijn. Toestel was goedwerkend en heb geen 'drukpunten'. of welk andere tekortkoming ervaren. toestel is tot de dag van opsturen in gebruik geweest.

Zich houden aan het genoemde bedrag.

Verkoopjetelefoon.nl
    Goedemiddag,

Zojuist uw toestel erbij gepakt en net als onze twee keurders geconstateerd dat het toestel niet voldoet aan de voorwaarden. Op het moment dat men een toestel opstuurt dient het te voldoen aan de voorwaarden waardoor men de 100% inruilvergoeding ontvangt. Op het moment dat een toestel niet voldoet ontvangt men 25% van die vergoeding. Dit staat duidelijk op de site vermeld en vindt men ook bij de voorwaarden.

Als men een order aanmaakt komt bovendien nog een pop-up in beeld waar de voorwaarden worden beschreven. Het toestel van mijnheer vertoont drukplekken dit schijnt het gevolg te zijn van een opgeblazen accu. Ik heb meerdere foto's hierbij gestuurd waarbij dit duidelijk zichtbaar is.

Ik hoop hiermee een en ander voldoende te hebben toegelicht. Zo niet, dan vernemen wij dit alsnog.

Het Recell team

J.J. de Vos
Er wordt geen oplossing aangeboden, men houdt vast aan hun eigen verhaal. Ik heb zelfs twijfel of de foto's wel van mijn telefoon zijn. Ik heb de getoonde plekken namelijk nooit waargenomen. Ik ben er klaar mee en heb ook via diverse kanalen aangegeven nooit met deze firma(s) in zee te gaan.

Ook een klacht indienen over Verkoopjetelefoon.nl?

2. Stuur een juridische brief