Klacht Verleij Trading Europe: Lekke drinkfonteijn Dog It Al Fresco

Ralf van Dijk

Vorig jaar op 18 oktober heb ik een drinkfontein van het merk Dog It Al Fresco gekocht, tot mijn verbazing is deze binnen een jaar al lek !

De fontein staat binnen in huis in een houten omhulsel (dus extra bescherming) en heeft geen last van weersinvloeden, kan me voorstellen als deze buiten staat dit problemen zou kunnen geven met de sterk wisselende temperaturen (bak is van een soort plastic).

Begon mijn probleem met het bedrijf met de melding dat het pompje stuk was, na extra schoonmaken en ontluchten (ontluchten gaf men aan in de gebruiksaanwijzing) was dit probleem verholpen.

Een dag erna kwam ik er helaas achter dat de bak lek was, geen zichtbare schade aan de buitenkant van de bak, wel zag ik aan de binnenzijde scheuren in het plastic.

Voor een fontein van € 103,89 mag je toch verwachten dat deze langer meegaat dan 1 jaar ?!?

Ik wil een nieuwe fontein (excl. pomp).

Wij vinden dat Verleij Trading Europe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verleij Trading Europe?