Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vero moda: Binnen twee weken jas kapot, filiaal wil geen geld teruggeven.
Details
Klacht
Twee weken geleden heb ik bij Vero Mode voor mijn dochter een Only jas van 90 euro in het filiaal in Den Bosch gekocht. Helaas zijn 4 knopen al los gekomen en kwijtgeraakt. Daarnaast de draden in de zak en de stiksels aan de voorkant zijn ook losgekomen.Ik heb in Den Bosch gevraagd of dat ik ook in de winkel in Breda terecht zou kunnen als mijn dochter de jas niet zou willen. Dat was dus geen probleem, werd mij verteld. Mijn dochter vond de jas mooi, maar helaas door de klacht moest ik vandaag terug naar de winkel in Breda. Ik kreeg daar te horen dat ik alleen een tegoed bon kreeg. Ik legde uit dat mijn dochter alleen die jas mooi vond en nu zit ze zonder jas en ze heeft nu er een nodig en geen tegoed bon.
Ik wil mijn geld terug hebben om zsm een nieuwe jas voor haar te kunnen kopen.
Ik hoop dat mijn klacht goed afgehandeld wordt anders ga ik naar de Consumentenbond en naar Kassa. Met vriendelijke groet, Diana Kolozsvari
Gewenste oplossing
Geld terug!!!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.