Klacht Vero moda: Geen service

Klachtnummer
# 401319
Gebruiker
IkbennognietgeholpenSara
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs een trui gekocht bij Vero Moda. De trui twee keer gedragen en niet gewassen, maar hij is al helemaal lelijk geworden. Teruggegaan naar de winkel en het eerst van de medewerker zegt: oh is hij gaan pillen? Dat is inderdaad gebeurt en behoorlijk ook. Is volgens haar het risico van de stof en heeft te maken met slecht gebruik. Ik kreeg de vraag of ik een jasje had gedragen. Ik heb inderdaad mijn (buiten) jas er over aan gedaan. En dat was volgens de medewerker slecht gebruik van de trui! Sinds wanneer Is het dragen van een jas een teken dat je niet goed met kleren om gaat. Ik begrijp dat stof gevoelig is en kan gaan pillen, maar als dat naar twee keer dragen gebeurt is dat een gebrek aan kwaliteit. Geen vergoeding of vervanging gekregen. Ontzettend slechte service en klantvriendelijkheid.

Gewenste oplossing

Financiële tegemoetkoming en verontschuldiging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vero moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen