Klacht Vero moda: kapotte trui

Klachtnummer
# 72344
Gebruiker
claire
Datum
0 reacties

Details

De klacht

donderdag 14 augustus heb ik in de opruiming een trui van 10 euro gekocht. Omdat het een basic trui was heb ik hem niet aangepast. Op vrijdag heb ik de trui, nog in de vero moda tas, meegenomen naar Friesland. Op zaterdag heb ik daar de kaartjes van de trui geknipt, zodat ik de trui die dag kon dragen. Nu bleek dat er in de boord een paar steken los zaten. Ik ben die middag in Sneek naar een VM winkel gegaan met de kapotte trui. Kaartjes en bon zaten erbij. Ik kreeg geen geld terug en mocht hem niet ruilen omdat ze kaartjes er niet meer aanzaten. Op de bon was duidelijk te zien dat ik de trui pas donderdagmiddag had gekocht en was zichtbaar niet gedragen. (dit kan ik eventueel aantonen met foto's van die vrijdag). Ik werd weggestuurd met de opmerking dat ik het zelf misschien nog iets kon maken. Dat ziet er natuurlijk niet uit. Het was geen dure trui, maar nu heb ik dus een kapotte trui gekocht oftewel 10 euro weggegooid. Ik had toch wat meer service verwacht van een winkel als deze.

De oplossing

Ik zou graag een tegemoetkoming zien van Vero moda. Het liefst een tegoedbon of een andere trui

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?