Klacht Vero moda: klantonvriendelijk personeel

Klachtnummer
# 46136
Gebruiker
Mw. Premchand
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was afgelopen zondag aan het winkelen in het centrum van Den Haag. Aan het eind van de middag ging ik de Vero Moda binnen om twee truien te kopen die ik eerder die middag had gezien.
Ik was nog geen 2 minuten binnen of er werd mij op strenge (lees: onvriendelijke) toon verteld dat de Vero Moda gesloten was. Ik maakte haast om de tweede trui te pakken alvorens ik naar de kassa zou lopen, de eerste lag bij de ingang en had ik al gepakt. Weer werd mij duidelijk gemaakt dat ik toch echt moest opschieten, omdat de winkel gesloten was, terwijl er nog een rij voor de kassa stond.
Ik voelde mij door het personeel opgejaagd en klantonvriendelijk bejegend. Ik begrijp best dat het personeel om 17 uur naar huis wil en daar hield ik ook zeker rekening mee door vaart te maken, maar de toon naar klanten vind ik ook belangrijk.

De oplossing

1. Aanspreken van personeel en instrueren hoe je klanten op een klantvriendelijke manier duidelijk maakt dat ze de winkel moeten verlaten;
2. Excuses;
3. Tegoedbon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties