Klacht Vero moda: Nieuwe jas stuk, voor mijn idee geen goede oplossing

Klachtnummer
# 55576
Gebruiker
Arenda91
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een zomerjas gekocht(nieuw collectie) van €70,- ik kom thuis en wil de zakken losmaken(deze zitten altijd vast) ik heb een zak los en merk dat er een gat in zit.
Ik ga de volgende dag terug met deze jas, ik dacht dat ik dan gewoon een nieuwe zou krijgen, aangezien ik de jas amper een dag thuis heb gehad.
Het meisje achter de balie zei dat ze hem op wou sturen daar baalde ik van want het werd lekker weer van het weekend en ik wou dan mijn jas graag aan.
Ik vind dat als je iets koopt en het is stuk en je gaat zo snel mogelijk terug wat bij mij meteen de volgende dag was dat ze mij (net als je in ieder andere winkel krijgt) een nieuww jas had moeten geven.

De oplossing

Korting op de jas omdat ik er zolang op heb moeten wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?