Klacht Vero moda: Onbeschoft geholpen met nul meedenkvermogen

Klachtnummer
# 552048
Gebruiker
Waterman1975#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ging vandaag terug om dingen te ruilen en geld terug te vragen omdat ik het originele bonnetje niet meer had konden ze niets doen. Opzoeken en uitdraaien was zelfs teveel gevraagd was niet mogelijk. Dus ik zei het past niet en normaal draaien jullie de bon uit maar nee mocht niet meer. Ongelooflijk wat klantvriendelijkheid . Niet dus ik ben nu dus gewoon 70 euro kwijt omdat ze vertikken de bon uit de draaien omdat ik mijn originele bon niet meer had. Ik moest het maar verkopen via vinted. Andere winkels hadden hier ook geen woorden voor. Wat een klantvriendelijk en service is dat zeiden andere winkels. Kan gewoon ECHT niet.

Verschrikkelijk geen woorden voor

Gewenste oplossing

Geld terug niet meer als normaal als VASTE klant
Nu dus NEVER meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vero moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen