Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vero moda: Onbeschoft geholpen met nul meedenkvermogen
Details
Klacht
Ik ging vandaag terug om dingen te ruilen en geld terug te vragen omdat ik het originele bonnetje niet meer had konden ze niets doen. Opzoeken en uitdraaien was zelfs teveel gevraagd was niet mogelijk. Dus ik zei het past niet en normaal draaien jullie de bon uit maar nee mocht niet meer. Ongelooflijk wat klantvriendelijkheid . Niet dus ik ben nu dus gewoon 70 euro kwijt omdat ze vertikken de bon uit de draaien omdat ik mijn originele bon niet meer had. Ik moest het maar verkopen via vinted. Andere winkels hadden hier ook geen woorden voor. Wat een klantvriendelijk en service is dat zeiden andere winkels. Kan gewoon ECHT niet.Verschrikkelijk geen woorden voor
Gewenste oplossing
Geld terug niet meer als normaal als VASTE klantNu dus NEVER meer
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.