Klacht Vero moda: Shirtje gekrompen in de was

Alexandra

Ik heb enkele weken geleden bij de Vero Moda in Bussum een shirtje gekocht van 16,95. Deze heb ik twee keer gedragen en vervolgens gewassen op 30 graden en liggend gedroogd. Het shirtje was echter enorm gekrompen en dat terwijl hij volgens het label zelfs wel op 40 graden gewassen mocht worden. Ik ben natuurlijk teruggegaan naar de winkel, maar daar werd ik niet verder geholpen want volgens de verkoopster was het toch echt mijn schuld. Op aandringen zou ze contact opnemen met de manager en mij uiterlijk vandaag terugbellen, maar dat heeft ze niet gedaan. Ze waarschuwde mij ook al dat ik niks moest verwachten omdat het mijn schuld was omdat ik hem te heet heb gewassen. Ik voel me onjuist behandeld omdat ik heel zeker weet dat het shirtje niet te heet gewassen is en had wel een betere service verwacht.

Ik wil graag een nieuw shirtje, want ik heb het shirtje als onderdeel van een set gekocht, en deze set kan ik nu niet meer dragen. Als dit niet mogelijk is, of er kan mij niet gegarandeerd worden dat het shirtje niet krimpt, wil ik graag het aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!