Klacht Vero moda: slechte klantenservice !

Anoniem

Hallo,
Ik ben erg geschrokken hoe onklantvriendelijk personeel kan zijn. ik wilde een broek ruilen waar witte vlekken in zitten,de kaart zat er niet meer aan maar wilde die nog wel laten zien,had wel de bon.Ik heb een heel gevoelige huid en probeer altijd mijn broeken thuis te passen,trok hem aan maar kriebelde erg ! ik doe hem even in een kort wasprogramma (binnenste buiten) wil ik hem de volgende ochtend aantrekken zie ik 2 witte vlekken op de broekspijp.kreeg in de winkel te horen dat ik het bij aankoop al had moeten zien,heb dat niet gezien, omdat ik hem niet gepast had. ze kon er niets mee , ze zei dat ik hem gedragen had (pertinent dus niet)toen kwam het argument dat het al 3 weken geleden was van de aankoop (ook niet dus,10 dagen geleden) en op de bon staat binnen 30 dagen ruilen, Ik werd weggestuurd ,ga hem nog maar eens wassen en laat het dan nog eens zien.schandalig, geen woorden voor ! haar naam is Ester Vero Moda aan de hoofdstraat in Apeldoorn! ik ben geschokt bah

Het is toch een normale service als je kunt ruilen lijkt mij ...of....eventueel voor een ander product, maar ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee om mij zo te laten behandelen waar andere klanten bij staan en wil nu wel mijn geld terug !

Hier kom ik niet weer !

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!