Klacht Vero moda: Vero Moda webshop betaalt geld niet terug

Klachtnummer
# 115725
Gebruiker
Carola
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bijna 4 weken geleden plaatste ik een online bestelling, die ik via IDeal heb betaald. Een gedeelte van de bestelling beviel mij niet en heb ik retour gestuurd. Van Vero Moda heb ik netjes bevestiging ontvangen van de ontvangen retouren en dat mij het bedrag zou worden terugbetaald. Het is nu ruim 2 weken geleden dat ik deze bevestiging heb ontvangen, maar helaas geen geld. Daarom gebeld met de klantenservice. Deze houdt bij hoog en laag vol wel betaald te hebben. Wat ik zelf denk is dat zij weliswaar aan hun betaaldienst de opdracht hebben gegeven tot retourbetaling, maar dat dit op de een of andere manier niet is goed gegaan. De klantenservice is echter niet voor rede vatbaar. Ik ben bang dat ik mijn geld nooit meer terug ga krijgen. Kan iemand mij helpen?
Ik adviseer iedereen dringend niet online te kopen bij Vero Moda.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vero moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen