Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vero moda: Waardeloze behandeling door manager in de winkel
Details
Klacht
Ik ging op zondag terug naar de winkel omdat een topje dat ik daar had gekocht na 1 keer wassen stuk was. Ik heb de top gewassen op 30 graden zoals volgen de label kan.Allereerst moest ik erg lang wachten voor er iemand uit de winkel richting de kassa kwam. Vervolgens moest ze dit voorleggen aan de manager, deze was niet in de winkel en moest eerst een mail afmaken werd mij gezegd. Na 5 minuten wachten kwam ze en jawel omdat er over het product nog niet eerder een klacht was geweest moest ze het eerst voorleggen aan de regiomanager.
Kortom, kom op maandag maar weer naar de winkel. Ik vind dit erg klant onvriendelijk.
Gewenste oplossing
Ik krijg een nieuwe top die wel heel is na 1 keer wassenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.