Klacht Vero moda: Waardeloze behandeling door manager in de winkel

Klachtnummer
# 175238
Gebruiker
Hannieleistra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ging op zondag terug naar de winkel omdat een topje dat ik daar had gekocht na 1 keer wassen stuk was. Ik heb de top gewassen op 30 graden zoals volgen de label kan.
Allereerst moest ik erg lang wachten voor er iemand uit de winkel richting de kassa kwam. Vervolgens moest ze dit voorleggen aan de manager, deze was niet in de winkel en moest eerst een mail afmaken werd mij gezegd. Na 5 minuten wachten kwam ze en jawel omdat er over het product nog niet eerder een klacht was geweest moest ze het eerst voorleggen aan de regiomanager.
Kortom, kom op maandag maar weer naar de winkel. Ik vind dit erg klant onvriendelijk.

Gewenste oplossing

Ik krijg een nieuwe top die wel heel is na 1 keer wassen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vero moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen