Klacht Vero moda: Zeer klantonvriendelijk in Hellevoetsluis

Klachtnummer
# 158352
Gebruiker
Ida
Datum
0 reacties

Details

Klacht

GIsteren 3 items gekocht in filiaal Hellevoetsluis. Vanmorgen gekeken naar de 2 hemdjes die de verkoopster uit het rek had gehaald. Ik koop daar altijd mijn hemdjes, dus weet de maat. Bleek 1 hemdjes helemaal onder de witte strepen te zitten. Dus terug naar de winkel..... werd daar tot mijn verbazing voor leugenaar uitgemaakt! Ik had het zelf gedaan, want verkoopster wist met 1000 % zeker dat ze dit gisteren niet zo had meegegeven. Natuurlijk ook mijn fout dat ik niet goed had gekeken. Maar bonnetje , alles zat er nog op dus ben vandaag direct terug gaan. En dit gaat dus om een bedrag van 8,50 ?? Ik heb later nog gebeld met de winkel , maar de dames lieten mij niet eens uitspreken. Ongelofelijk dit!
NOOIT GA IK MEER IETS KOPEN BIJ VERA MODE HELLEVOETSLUIS!!!
officiele klacht ingediend bij klantenserivice, dus hopelijk komt zoiets bij niemand meer voor!

Gewenste oplossing

EWENSTE OPLOSSING Klantvriendelijkheid en dat dit bij niemand meer gaat gebeuren. Dames hebben opleiding klantvriendelijkheid nodig, staan maar te kletsen. Ze komen je niet eens helpen en zijn te beroerd om iets te doen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vero moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vero moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen