Klacht Veronica Magazine: geen 2in 1 tablet en ook geen geld terug

Ipje

Op 2 November heb ik een 2 in 1 tablet besteld voor de prijs van € 279, na betaling kreeg ik pas te zien dat de levertijd 3 weken zou zijn. Jammer dat ik dit niet wist voor de betaling. Na 3 weken nog geen tablet te zien. Klantenservice gebeld, maar hij was onderweg en zou eind van de week komen. Geen tablet dus de week erop weer gebeld, maar het had wat vertraging en zou die week erop er echt zijn. Sinterklaas ging voorbij, nog geen tablet. Weer gebeld en gezegd dat ik niet langer wilde wachten, maar mijn geld terug wilde hebben. Nou dat kon wel, maar dat zou 2 weken duren. Dit is toch te gek voor woorden en al die tijd geen enkel bericht van hun zelf. De 2 weken waren voorbij en nog geen geld terug dus weer gebeld , er was. nog geen actie ondernomen want ze hadden het erg druk. Op mijn vraag wanneer ik weer kon bellen kreeg ik te horen in Januari 2015. Ik heb via de mail een klacht ingediend, maar ook daar niks op gehoord. Nu 2 maanden later heb ik geen tablet en ook geen geld.

Ik wil heel snel mijn geld terug en als excuus geen abonnement aangesmeerd krijgen, wat me al 2 keer is overkomen aan de telefoon.

Ook een klacht indienen over Veronica Magazine?