Klacht Veronica Magazine: Introductie Veronica Girl with the Dragon Tattoo kan niet door de beugel.

Frank

Veronica introduceert de film Girl with the Dragon Tattoo met een voorlezende presentator met een groep jonge kinderen tussen de 3 en 8 jaar. De voorlezende man gebruikt taal die zelfs voor volwassenen te grof is om aan te moeten horen.
Ik ben geschokt door het beeld dat werd neergezet door Veronica. En ik vraag mij hardop af hoe wij hier tegen kunnen optreden. Veronica moet hiervoor verantwoordelijk voor worden gesteld als organisatie, maar ook de programmamaker stel ik persoonlijk verantwoordelijk voor laster. Dit beeld was onnodig, niets toevoegend, grof en volledig ongepast.

Hoe kan een een kijker hier tegen optreden? En hoe kunnen programmamakers hiervoor verantwoordelijk worden gesteld. Klachtenkompas.nl?

Veronica dient verantwoording af te leggen voor het beeld dat is gecreëerd.
Er dient excuses te worden aangeboden aan de kijker.
En ik vind dat Veronica ook gestraft zou moeten kunnen worden voor het verspreiden van dit soort televisie.

Als dit een echte studio is geweest met echte kinderen dan vind ik dat de politiek zich hier mee dient te bemoeien.

Ook een klacht indienen over Veronica Magazine?