Opgelost door Veronicainsideshop.nl: Slechte opdruk bekers

TimG

Ook al via FaceBook geklaagd en allerlei andere manieren, maar nergens een reactie !!!!

Helaas nog niets gehoord over onderstaande case / vraag ???

M.vr.gr.

Tim Gerretzen

Beste VeronicaInside,

Helaas zijn de bekers die ik 27 november vorig jaar besteld heb van slechte kwaliteit, de bedrukking laat al snel los en kan nu lezen dat je die niet in de afwasmachine kan doen, toen der tijd in november 2020 stond dat er absoluut niet bij, anders had ik ze zeker niet aangeschaft, let hier altijd erg op daar ik niet meer met de hand de afwas doe ....

Graag een passende oplossing, geld retour of een nieuwe set kosten loos lijkt me op zijn plaats.

Tim Gerretzen

ps: Een paar foto's bijgevoegd ook van een Fifa Beker gekocht in Rusland van 2018 die al jarenlang zijn opdruk behoud.

Bestelling #400032829 (geplaatst op 27 november 2020 21:32:19 CET)

Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Duo pack VI mok & Lekker Man-Navy -Veronica inside Mokken U-550MOK-NW300ML 1 € 12,95
T-shirt-ZWART-VERONICA FOREVER
Size
3XL
H-155-VF-ZW3XL 1 € 22,95
Subtotaal € 35,90
Verzending en verwerking € 4,95
BTW € 7,09
Totaal (incl BTW) € 40,85

Geld terug of Nieuwe Bekers, maar liever het eerste ga niet met handafwas aan de gang.

TimG
Ze hebben gebeld en we hebben besproken de klacht, geld retour, later nogmaals excuus via mail dus prima opgelost !!!!

Ook een klacht indienen over Veronicainsideshop.nl?