Klacht Verotronics: De reparatie aan mijn auto is niet goed uitgevoerd

Klachtnummer
# 102319
Gebruiker
Tim
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na de reparatie van mijn motormanagement omdat mijn ventilator bleef draaien is de klacht binnen 2 weken weer terug gekomen.

Ik heb verotronics al meerdere malen benaderd maar steeds krijg ik te horen dat er spullen zijn besteld en hij mij belt wanneer de onderdelen binnen zijn. tussen door heb ik steeds met verotronics gebeld en ik krijg steeds te horen dat de onderdelen nog steeds niet binnen zijn. steeds krijg ik te horen dat hij de onderdelen de week die ik bel binnen te hebben. Nu bijna 3 maanden later zijn de onderdelen nog steeds niet binnen en mijn geduld hierin begint nu toch op te raken.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze hun belofte nakomen en zorgen dat het weer werkt zoals het hoort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verotronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verotronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen