Klacht Verrassingstickets.nl: Andere vertrek data

Mark

We hebben via vakantieveilingen de 3daagse stedentrip geboekt na de reservering waar we al extra kosten bij komen voor het uitsluiten van bestemmingen en het naast elkaar zitten in het vliegtuig komen wij na een week wachten tot de ontdekking dat het geen 3 daagse stedentrip is maar je reist op dag 1 in de middag en op dag 3 vroeg in de ochtend. Dus ben je meer aan het reizen dan dat je er bent. Ook hebben wij 3 desgewenste vertrek dagen opgegeven. Echter is hier niet aan voldaan en moeten wij nu op vakantie op dagen dat wij niet kunnen.

Graag willen we een andere vetrekdatum van de aangegeven vertrekdata die wij de boeking hebben gedaan. Als dit niet mogelijk is willen wij een financiële tegemoetkoming aangezien wij de reis dan moeten annuleren.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste Mark Henskens,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij heden telefonisch contact met u gehad. Wij hebben u uitgelegd dat u bij het maken van uw reservering zelf voor u mogelijke vertrekdata heeft aangeklikt.

Uw reservering is vervolgens bevestigd voor vertrek op een van de door u gekozen vertrekdata. U vertrekt voor uw terugreis niet vroeg in de ochtend. Zoals beschreven staat op onze website reserveren wij geen retourvlucht die voor 08:30 uur vertrekt.

In een latere e-mail verzoekt u ons om de reisdatum en bestemming van uw reis te wijzigen. Helaas kunnen wij reeds bevestigde arrangementen die conform de door u gemaakte reservering in orde zijn gemaakt niet wijzigen.

Mark
    helaas ben ik niet tevreden met uw voorstel, dar er geen voorstel is gedaan
    Beste Mark Henskens,

Inmiddels heeft u per e-mail aangegeven aan onze klantenservice vanwege persoonlijke omstandigheden geen gebruik meer te kunnen maken van het aan u bevestigde arrangement.

Wij zien deze klacht dan ook als gesloten.

Mark
    bij verrassingstickets kun je geen kant uit, men wil niet meedenken naar een juiste oplossing men zegt allen dat men geen kant uit kan en wilen men is erg klantonvriendelijk

Mark

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?