Klacht Verrassingstickets.nl: Arrogantie ten top

Rob

Ik wil graag in de periode van 26-2 t/m 6-3-2016 een stedentrip maken met verrassingstickets. Keurig op tijd via de site aangegeven wat ik graag zou willen. 3 steden uitgesloten gezien de tijd van het jaar kosten 15 euro. Ok geen probleem. Een dag extra ook betaald 60 euro extra. Ook netjes betaald. Kortom voor een stedentrip van 4 dagen in een eenvoudig hotel betaald 220 plus 75 is 295,- euro. Lijkt een redelijke deal. Dan komt de boodschap dat het niet lukt in de gewenste periode. Ok dat kan stort die 75 euro maar terug. Ik zoek een volgend alternatief. Er wordt dus niks terug betaald, alleen maar dreigende mail dat ... Nu dus een deal naar Basel met een kamer op het vliegveld i.p.v. in de stad Basel. Daar is trouwens niet zo heel veel te beleven. De dierentuin is de belangrijkste attractie, maar OK dat is part of the deal. Wat jammer is, is als je dit vandaag boekt je voor 200 euro uit en thuis bent. Dan schrijft verrassingstickets dat ik blij moet zijn. Hoogseizoen, weekend etc.

Geef me een hotel in de stad of betaal de extra kosten terug of kom met een verrassing i.p.v. teleurstelling.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste heer Smit,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te lezen dat u de indruk heeft dat uw reservering niet volgens de voorwaarden in orde is gemaakt en dat wij u onjuist hebben geinformeerd. Graag willen wij u dan ook nogmaals als volgt berichten:

1. In de door u gewonnen veiling staat beschreven dat alle vertrekdata op basis van beschikbaarheid worden bevestigd. Wanneer er geen beschikbaarheid is treden wij met u in overleg over alternatieve opties. Wij zijn met u in overleg getreden waarna u akkoord heeft gegeven voor een voor u passende alternatieve vertrekdatum.
    2. In de door u gewonnen veiling staat beschreven dat er een toeslag van toepassing is van EUR 30 per persoon bij vertrek op donderdag, vrijdag en zaterdag. Ook is aangegeven dat er een toeslag geldt van EUR 20 per persoon in de periode van 18 april - 18 juni wegens het hoogseizoen.
    3. Alvorens op uw verzoek uw reservering in orde te maken voor vertrek op 27 mei hebben wij u per e-mail aangegeven dat deze toeslagen worden verrekend met het door u betaalde bedrag voor de extra nacht van EUR 30 per persoon. U koos voor een korter verblijf.
    4. U kunt teruglezen in onze e-mails van 15 en 19 februari dat wij u nogmaals op de hoogte hebben gesteld van deze toeslagen. Wij hebben u de toeslag van EUR 20 per persoon voor vertrek in de hoogseizoenperiode niet berekend uit coulance.

Wij vinden het zeer vervelend en ook onterecht dat u aangeeft dat uw reservering niet volgens de voorwaarden in orde is gemaakt. Dit terwijl wij u juist een korting hebben vertrekt van EUR 40 en ervoor hebben gezorgd dat u vertrekt uit de luchthaven van uw voorkeur.

Vriendelijk verzoeken wij u de eerder door u ontvangen e-mails van ons na te lezen. U zal dan kunnen teruglezen dat wij u volledig hebben geinformeerd over de toeslagen die van toepassing zijn voor de door u gekozen vertrekdatum. Helaas kunnen wij u geen verdere korting voor uw boeking verstrekken.

Rob
    Ik lees in uw reactie dat dat ik een coulance heb ontvangen van 40 Euro. Ik had extra moeten betalen 2 maal 30 en 2 maal 20 volgens mij is dat samen 100 euro. Ik heb 75 betaald dat is dus geen 40 euro coulance maar 25 . Ik wilde eind februari op pad wat ik kon boeken en betalen en is door u gecanceld na betaling. Volgens mij heb je een deal na betaling !!!. Dat ik aangeef dat een rechtstreekse boeking rond 200 euro moet kosten i.p.v. de door mij betaalde 295 daar gaat u helemaal niet op in
    Beste Rob Smit,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals wij u reeds eerder hebben voorgerekend heeft u tijdens het maken van uw reservering ook 3 bestemmingen uitgesloten voor EUR 5 per stuk. Hiervoor betaalde u EUR 15. Wanneer u dit optelt bij de weekendtoeslag van EUR 30 per persoon en de hoogseizoentoeslag van EUR 20 per persoon dan komt u uit op EUR 115 in totaal.

U heeft uiteindelijk EUR 75 betaald en derhalve een korting ontvangen van EUR 40. Wij hebben u geen toeslag voor reizen in mei in rekening gebracht.

In de door u gewonnen veiling staat beschreven dat alle vertrekdata op basis van beschikbaarheid worden bevestigd. Wanneer er geen beschikbaarheid is dan treden wij met u in overleg om een passend alternatief te vinden. U heeft zelf een voor u passend alternatief aangedragen en dit hebben wij voor u in orde gemaakt overeenkomstig met de voorwaarden van uw arrangement.

Inmiddels hebben wij u een en ander meermaals toegelicht. Wij gaan er dan ook vanuit dat de berekening u inmiddels duidelijk is en dat u dit ook terug heeft kunnen lezen in de e-mailcommunicatie die met u gaande is geweest.

Rob
    Nee natuurlijk niet ik wilde in februari op pad om die reden heb ik wat noordelijk gelegen steden uitgesloten. In mei maakt het mij niks uit waar ik naar toe ga. Kortom u gaat er blind van uit dat die uitsluitingen ook voor deze perioden van toepassing zijn. Echt jammer en nogmaals de teleurstelling zit in feit dat u een reisje aanbiedt met een waarde van 202 terwijl ik 295 moet betalen. Dat zijn toch teleurstellingstickets i.p.v. verrassingstickets. Dit schrijf ik nu voor derde keer !!!
    Beste Rob Smit,

Bedankt voor uw reactie. Wij informeren u graag dat u op geen enkel moment heeft aangegeven de uitgesloten bestemmingen te willen wijzigen in uw reservering. Derhalve hebben wij dit niet voor u in orde kunnen maken.

Wij informeren u graag dat u middels de door u gewonnen veiling zelf de prijs van uw arrangement heeft kunnen bepalen. Vliegtickets en hotelaccommodaties kunnen tarieven ieder moment aanpassen. Het kan dus goed zijn dat deze hoger of lager uitvallen op verschillende momenten.

Nogmaals verwijzen wij u naar de duidelijk gevoerde communicatie per e-mail.

Rob
    Wij informeren u graag dat......... (zie boven) Gewoon een slechte club als je je durft te verschuilen achter bovenstaand argument. Gewoon 50% BOVEN DE MARKTWAARDE vragen dat is in mijn ogen diefstal. Maar goed dit issue wordt hier automatisch gesloten. Ik zal morgen eens met de CB bellen om te horen wat mijn kansen nog zijn. Wat mij betreft -30 oid

Rob

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?