Klacht Verrassingstickets.nl: Bestemming naar een risico gebied (negatief reisadvies).

J. van der Zwaag

Op 19 februari hebben wij een verrassing ticket geboekt voor weekendje weg via jullie site. Op de site wordt vermeld dat een veilige bestemming wordt gegarandeerd en dat jullie het advies van Buitenlandse Zaken van Nederland naleven.

Wij hebben vandaag ons bestemming ontvangen, namelijk Venetië in Italië. Momenteel geld er voor grote delen van Italië, waaronder Venetië, een negatief reisadvies. Toen wij de boeking ontvangen was dit al het geval. Wij hebben contact proberen te zoeken via de mail, de chat en via het noodnummer. Het antwoord dat wij ontvangen is dat tijdens het boeken van deze tickets er nog geen negatief reisadvies gold. Dit is onzin, omdat wij vandaag pas de boeking ontvingen.

De klantenservice is ronduit slecht. Er wordt niet of nauwelijks gereageerd. Er wordt geen oplossing bedacht. Jullie sturen je klanten naar een risico gebied en hebben hier klaarblijkelijk geen moeite mee.

Zoals wij ook al in de mails en via de chat hebben benoemd, wij willen graag samen met jullie tot een oplossing komen. Of de trip wordt omgeboekt of wij ontvangen het geld terug.

We hopen op een spoedig antwoord met een oplossing.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?